Isa Jansson Tomtlund

Direktlänk till inlägg 29 mars 2017

? Dunno

Av Isa - 29 mars 2017 22:48

Bad day huh. Stannat hemma ifrån skolan idag,knappast varit ute någonting. Bara spelat episode,legat i sängen,kollat film,ätit och sovit. Ville var också här snabbt förut o kollade film med mig en stund innan han tog bussen hem.
Blev så sugen på glass förut så jag käkade massor vilket jag ångrar för jag tål verkligen inte glass,känns kvavt,svårt att andas och dålig i magen ugh. Får skylla mig själv men glass är ju så jäkla gott.
Stannar hemma imorgon också tro.
Ibland mår man inte så bra.
Skönt att vara hemma,inte göra någonting eller lägga energi på saker och ting.
Skall försöka få mig sjukskriven ifrån skolan igen då jag inte pallar skolan just nu för är så sjuk i mig själv och behöver försöka reparera mig.
Det är tungt att inte kunna göra vanliga saker som andra människor,man känner sig riktigt dålig då och man är medveten om att folk kollar ner på en för man inte klarar av simpla saker som vem som helst bör kunna.
Jag har två eller tre möten nästa vecka,på Bup och Tryggve har jag för mig. Känns skönt att utredningen på bup snart är färdig.
Har börjat känna hur det kryper i kroppen,det börjar bli svårt att inte tänka på droger och alkohol. Det är bara mitt undermedvetna som letar efter flykt tänker jag mig. Men jag skall hålla mig ren,för pappa. Vill säga för min skull också,det är det såklart också men känns inte riktigt så.
Well,fast allting ser ut som det gör nu så kan det ju inte alltid vara så sugigt,någonting måste ju bli bättre. Och det blir det,med tiden.
Godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isa - 19 april 2019 17:18

Hej. Igår tidigt på morgonen tog vi båten till Oskarshamn, för att sen bila till Silverdalen där vi är nu och ska stanna nästan en vecka. Det är 20 grader nu och solen ligger på, vi har ätit god mat och norsk efterrätt(?). Det är sååå mysigt här, mås...

Av Isa - 16 april 2019 08:30

Hej. Vi är förkylda, sjuka igen. Så himla typiskt, vi missade Myllan igår och missar det på Onsdag också ju,och två inställda möten idag. Känns skit för jag är så himla fyrkantig av mig och vill hålla mig till planerna men framförallt med barn blir d...

Av Isa - 12 april 2019 18:07


Hej. Vilja har blivit sjuk men börjar bli bättre, hon har även magknip och det är jobbigt för oss båda. Det tar på en att vara ensam med ett sjukt barn, dem som är två har verkligen tur. I helgen är ingenting planerat förutom tvätt på Söndag tror j...

Av Isa - 9 april 2019 19:40


Imorse vid halv elva hade jag ett möte som gick bra och som vanligt pratar jag på massor. Sen kom jag hem och åt god ost paj. Var hos familjen och fikade på eftermiddagen och Vilja var jätte lugn, hon anpassar sig så bra mitt lilla hjärta. Jag har p...

Av Isa - 8 april 2019 18:54

Det har gått alldeles för längesen en uppdatering här. Vi mår bra, idag har vi varit på Myllan 9-12(skit kul, bebisar 0-10 mån). Sen har vi varit på stan med Tilde, vi gick runt i alla butiker ett flertal gånger i hopp om att hitta tossar till Vilja ...


22 år gammal tvåbarnsmamma bosatt på Gotland.

Fråga något?

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards