Isa Jansson Tomtlund

Direktlänk till inlägg 12 april 2019

Virrig text

Av Isa - 12 april 2019 18:07

Hej. Vilja har blivit sjuk men börjar bli bättre, hon har även magknip och det är jobbigt för oss båda. Det tar på en att vara ensam med ett sjukt barn, dem som är två har verkligen tur.
I helgen är ingenting planerat förutom tvätt på Söndag tror jag?
Hoppas Vilja blir frisk så vi kan gå på Myllan på Måndag. På Tisdag ska jag ha ett möte och på fotvård.

Jag börjar få ont i huvudet men det går förhoppningsvis över, jag kanske behöver mer sömn bara.

I Måndags satt Vilja själv för första gången, nu sitter hon gärna hela tiden. Hon är så duktig min lilla tjej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isa - 19 april 2019 17:18

Hej. Igår tidigt på morgonen tog vi båten till Oskarshamn, för att sen bila till Silverdalen där vi är nu och ska stanna nästan en vecka. Det är 20 grader nu och solen ligger på, vi har ätit god mat och norsk efterrätt(?). Det är sååå mysigt här, mås...

Av Isa - 16 april 2019 08:30

Hej. Vi är förkylda, sjuka igen. Så himla typiskt, vi missade Myllan igår och missar det på Onsdag också ju,och två inställda möten idag. Känns skit för jag är så himla fyrkantig av mig och vill hålla mig till planerna men framförallt med barn blir d...

Av Isa - 9 april 2019 19:40


Imorse vid halv elva hade jag ett möte som gick bra och som vanligt pratar jag på massor. Sen kom jag hem och åt god ost paj. Var hos familjen och fikade på eftermiddagen och Vilja var jätte lugn, hon anpassar sig så bra mitt lilla hjärta. Jag har p...

Av Isa - 8 april 2019 18:54

Det har gått alldeles för längesen en uppdatering här. Vi mår bra, idag har vi varit på Myllan 9-12(skit kul, bebisar 0-10 mån). Sen har vi varit på stan med Tilde, vi gick runt i alla butiker ett flertal gånger i hopp om att hitta tossar till Vilja ...

Av Isa - 4 april 2019 19:46

Hej. Hela förmiddagen lekte Vilja och BVC var hemskt för Vilja gallskrek hela besöket men det var knappt tio minuter. Sen gick jag, kvinnan vi bor hos och Vilja ner till stan där vi handlade lite kläder och fikade. Sen gick vi hem och Vilja somnade i...


22 år gammal tvåbarnsmamma bosatt på Gotland.

Fråga något?

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier


Skapa flashcards