Isa Jansson Tomtlund

Direktlänk till inlägg 1 april 2019

Dagen idag

Av Isa - 1 april 2019 20:01

Hej. Idag gick vi som vanligt upp innan åtta och runt tio gick vi till Myllan för första gången på en Måndag, vi brukar enbart gå på Onsdagar och skillnaden är att på Onsdagar är det bara unga föräldrar, men det var spännande idag trots att Vilja blev trött direkt och somnade. Jag var i princip knäppt tyst hela den stunden också men det var kul att se så många bebisar och andra mammor.

Sen fick jag för mig att laga mat själv när vi kom hem? Annars lagar kvinnan eller mannen vi bor hos maten, men det var gott och efter det någon gång sov jag och Vilja middag en halv timme, var hemskt att vakna efter så kort tid!

Nu på kvällen har Vilja hoppat i hoppgungan och det var verkligen hopp och studs i min lilla tjej haha.
Nu sover hon, och jag ska nog äta lite glass sen hålla tummarna att jag kan somna snart.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isa - 19 april 2019 17:18

Hej. Igår tidigt på morgonen tog vi båten till Oskarshamn, för att sen bila till Silverdalen där vi är nu och ska stanna nästan en vecka. Det är 20 grader nu och solen ligger på, vi har ätit god mat och norsk efterrätt(?). Det är sååå mysigt här, mås...

Av Isa - 16 april 2019 08:30

Hej. Vi är förkylda, sjuka igen. Så himla typiskt, vi missade Myllan igår och missar det på Onsdag också ju,och två inställda möten idag. Känns skit för jag är så himla fyrkantig av mig och vill hålla mig till planerna men framförallt med barn blir d...

Av Isa - 12 april 2019 18:07


Hej. Vilja har blivit sjuk men börjar bli bättre, hon har även magknip och det är jobbigt för oss båda. Det tar på en att vara ensam med ett sjukt barn, dem som är två har verkligen tur. I helgen är ingenting planerat förutom tvätt på Söndag tror j...

Av Isa - 9 april 2019 19:40


Imorse vid halv elva hade jag ett möte som gick bra och som vanligt pratar jag på massor. Sen kom jag hem och åt god ost paj. Var hos familjen och fikade på eftermiddagen och Vilja var jätte lugn, hon anpassar sig så bra mitt lilla hjärta. Jag har p...

Av Isa - 8 april 2019 18:54

Det har gått alldeles för längesen en uppdatering här. Vi mår bra, idag har vi varit på Myllan 9-12(skit kul, bebisar 0-10 mån). Sen har vi varit på stan med Tilde, vi gick runt i alla butiker ett flertal gånger i hopp om att hitta tossar till Vilja ...


22 år gammal tvåbarnsmamma bosatt på Gotland.

Fråga något?

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier


Skapa flashcards